Yeni Çalışan Ekleme
1.Muhasip hesabınıza giriş yapın.
2.Yan menüde Modüller alananında bulunan Çalışanlar bölümüne gidin.
3.Ekranınızın sağ üst köşesinde bulunan “Çalışan Ekle” butonuna basın.
4.Açılan çalışan kartında Ad Soyad*, Mail Adresi, Telefon Numarası, Açık Adres, İl*, İlçe*, T.C.Kimlik No*, Doğum Tarihi, IBAN Bilgileri, Departman, Maaş*, Maaş Günü* İşe Başlama Tarihi*, İşten Ayrılma Tarihi bilgilerini doldurun. (* alanlar zorunludur.)
Karşılaşılan herhangi bir durumda iletişime geçilebilmesi için kartın sol alt köşesindeki Aile Bilgileri butonuna tıklayarak Ad Soyad, Yakınlık Derecesi, Telefon, Mail Adresi girerek iletişim kanalı oluşturabilirsiniz.
5.Kaydet butonuna basın. İşleminiz başarıyla gerçekleştirilmiş olacaktır.

Last updated