Kılavuz
GithubGüncellemelerKayıt Ol
  • Muhasip'e Genel Bakış
  • Nasıl Başlamalıyım?
  • Ön Muhasebe
    • Cariler
      • Cari Detay
        • Cari İşlemleri
          • Cari Borçlandırma
          • Bir Cariye Karşı Borcu Muhasip'e İşleme
        • Cari Bilgilerini Güncelleme
        • Aktarma ve Yazdırma İşlemleri
        • Cari Hesap Ekstresi
      • Cari Kartı Oluşturun
        • Carileri Manuel Olarak Muhasip'e Kaydetmek
        • İçeri Aktarma Yoluyla Carileri Muhasip'e Kaydetmek
    • Satışlar
      • Satış Listesi
        • Satış Filtreleme
        • Satış Faturalarını Aktarma ve Yazdırma
      • Satış Faturası Oluşturma
      • Satış Faturası İşlemleri
        • Fatura Güncelleme
        • Fatura Gönderme
        • Fatura Yazdırma
        • Fatura İptal
        • E-fatura/ E-arşiv Fatura İptal ve Düzenleme
    • Alışlar
      • Alış Listesi
        • Alış Faturalarını Aktarma ve Yazdırma
      • Alış Faturası İşlemleri
      • Alış Faturası Oluşturma
    • Fatura İşlemleri
    • Finans
      • Nakit Akışı
        • Kasa ve Bankalar
        • Kasa Oluşturma
        • Bilgi Güncelleme
        • Kasalar Arası Transfer
      • Çek/Senet Yönetimi
        • Çek/Senet Girişi
    • Raporlar
      • Gün Sonu Raporu
      • Kasa Raporu
      • Alacak Listesi Raporu
      • Borç Listesi Raporu
    • Çalışanlar
      • Yeni Çalışan Ekleme
      • Maaş Takibi
        • Personel Avans, Maaş İşleme
        • Ödeme İşleme
      • Çalışan Bilgilerini Güncelleme
      • Çalışan Arşivleme
      • Aktarma ve Yazdırma
    • Stok
      • Yeni Hizmet/Ürün Ekleme
      • Stok İşlemleri
  • Modüller
    • Sanal Pos
    • E-Banka
      • Banka Hesap Hareketleri
        • E-Banka Filtre
        • Fatura Otomasyonu
      • Banka Entegrasyonu
        • Başvuru Süreci
        • Hesap Entegrasyonu
      • Banka Formları
    • E-Fatura
    • GİB E-Arşiv
    • Kısa Mesaj
  • Otomasyonlar
    • Otomasyonlara Başlarken
    • Tetikleyici
    • İş Akışı
  • Sistem Ayarları
    • Hesap Bilgileri
      • Müşavir Ofisiniz
      • Destek İzni Açma
    • Tanımlamalar
    • Kullanıcı İşlemleri
    • Yazdırma Ayarları
    • Tekrar Şablonları
    • Api Anahtarı Oluşturma
  • İpuçları
    • Güncellemeler
    • Kısayollar
  • Kişisel Bilgiler
Powered by GitBook
On this page
Edit on GitHub
  1. Ön Muhasebe
  2. Raporlar

Alacak Listesi Raporu

Muhasebede alacak listesi, işletmelerin finansal yönetiminde kritik bir rol oynar. Müşteri ilişkileri, nakit akışı yönetimi, risk yönetimi ve finansal raporlama gibi alanlarda etkili bir araç olarak kullanılan alacak listesi, işletmelerin sürdürülebilir büyüme ve finansal istikrar sağlamalarına yardımcı olur. Bu nedenle, işletmelerin alacak yönetimi stratejilerini geliştirmeleri ve alacak listelerini düzenli olarak gözden geçirmeleri kritik önem taşır. Aynı zamanda Alacak Listesi üzerinden yapılacak bu değerlendirme, müşteri ödemelerinin düzenli takibini sağlamak, nakit akışını etkileyen faktörleri analiz etmek ve işletmenin likidite durumunu yönetmek adına önemli bir adım olacaktır.

Alacak, bir işletmenin ürün veya hizmet satışı sonucu müşterisinden tahsil etmeyi beklediği tutarı temsil eder. Alacak listesi, bu beklenen ödemelerin detaylı bir şekilde izlenmesini ve yönetilmesini sağlar.

Muhasipten Alacak Listesi oluşturmak için Raporlar bölümünden Alacak Listesi’ni seçin.

Alacak Listesi'ni oluşturmak istediğiniz spesifik bir Kategori, Grup ya da Filtreleme seçeneği var ise bu alanları doldurun. Ardından Sorgula butonuna basın. Herhangi bir seçim yapmadan tüm alacaklarınızı raporlandırmak için Alacak Listesi ekranına ulaştıktan sonra Sorgula butonuna basmanız yeterli olacaktır. Alacak Listeniz ekranınızda listelenecektir.

Oluşturduğunuz raporu yazdırmak ya da Excel’e aktarmak için ekranınızın sol alt kısmında bulunan Aktar butonuna tıkladıktan sonra Yazdır veya Excel’e Aktar seçeneklerini kullanabilirsiniz.

PreviousKasa RaporuNextBorç Listesi Raporu

Last updated 1 year ago