Fatura Gönderme
Muhasip programınız üzerinden oluşturduğunuz ve kaydettiğiniz bir faturayı herhangi bir sebepten dolayı düzenlemek istediğinizde, izlemeniz gereken adımları şu şekilde sıralayabiliriz.
Faturaya Ulaşım: Öncelikle oluşturduğunuz faturaya ulaşmalısınız. Bunun için farklı yollar izleyebilirsiniz.
"Cariler" menüsünden ilgili cari ekranına ulaşarak ilgili faturaya tıklayabilirsiniz.
Fatura türüne göre "Alışlar" ya da "Satışlar" sekmesine ulaştıktan sonra filtreleme veya manuel olarak faturayı bulabilir ve üzerine tıklayabilirsiniz.
"Stok" sekmesinden ilgili ürün/hizmet ekranına giderek ilgili faturayı seçebilirsiniz.
Faturayı Gönderme: Açtığınız fatura penceresinin sağ üst kısmındaki “✉️ ikonuna tıklayın. Faturayı göndereceğiniz mail adresini ilgili alana girdikten sonra ”Gönder" butonuna basın. Burada birden fazla mail adresi girebilirsiniz.
Oluşturduğunuz fatura e-fatura ya da e-arşiv fatura değil ise bu faturayı göndermek için ilgili faturaya ulaştıktan sonra “Yazdır” seçeneğini kullanarak pdf formatında bilgisayarınıza kaydetmeli ve göndermek istediğiniz mail adresine kullandığınız mail hesabı üzerinden göndermelisiniz. Faturayı nasıl yazdıracağınıza dair adımları Fatura Yazdırma başlığı altından okuyabilirsiniz.
Last updated