Fatura Güncelleme
Muhasip programınız üzerinden oluşturduğunuz ve kaydettiğiniz bir faturayı herhangi bir sebepten dolayı düzenlemek istediğinizde, izlemeniz gereken adımları şu şekilde sıralayabiliriz.
Faturaya Ulaşım: Öncelikle oluşturduğunuz faturaya ulaşmalısınız. Bunun için farklı yollar izleyebilirsiniz.
"Cariler" menüsünden ilgili cari ekranına ulaşarak ilgili faturaya tıklayabilirsiniz.
Fatura türüne göre "Alışlar" ya da "Satışlar" sekmesine ulaştıktan sonra filtreleme veya manuel olarak faturayı bulabilir ve üzerine tıklayabilirsiniz.
"Stok" sekmesinden ilgili ürün/hizmet ekranına giderek ilgili faturayı seçebilirsiniz.
Düzenleme İşlemi: Açtığınız fatura penceresinin sağ üst kısmındaki "Düzenle" ikonuna tıklayın.
Bilgileri Değiştirme: Fatura tipinize göre ulaştığınız Alış/Satış Faturası Düzenle ekranında fatura oluştururken gerçekleştirdiğiniz adımları izleyerek fatura bilgilerinizi doldurun.
Onayla ve Gönder: Ekranınızın sağ üst kısmında bulunan "Önizle" butonuna tıklayıp fatura önizlemenizi görüntüledikten sonra “Onayla ve Gönder” butonuna basın. Oluşturulan fatura taslağına göz atıp “Taslağı Onayla ve Gönder” butonuna bastığınızda düzenleme işleminiz başarıyla gerçekleştirilmiş olacaktır.
Last updated